Fantastiski 8,3
balstoties uz 1142 atsauksmēm

Jaunākie klientu komentāri

Izvēlieties ceļotāja veidu
Fantastiski



no 1142 atsauksmēm
  • Viesnīcas stāvoklis/tīrība: 8,6
  • Iespējas 8,3
  • Atrašanās vieta 8,5
  • Numuru ērtums/standarti: 8,4
  • Apakalpošana: 8,3
  • Atbilstība cenai: 7,8
  • Ēdiens/ēdināšana: 7,8
Atlasīt pēc

Lisa no Jaunzēlande
Pāris
Luksusa numurs
Uzturējās5 naktis 2016. gada augusts
Definitely liked our stay here!
Great hotel with spacious room, nice pool and helpful staff.
Novērtēts 23 augusts 2016

Hyerim no Dienvidkoreja
Individuāls ceļotājs
Uzturējās vienu nakti 2016. gada augusts
good!
Room: wide & clean but expensive...
Novērtēts 20 augusts 2016

Taek-Gwang no Dienvidkoreja
Individuāls ceļotājs
Luksusa numurs
Uzturējās3 naktis 2016. gada augusts
Location is perfect
Good location. The staff is so kind. The pool on the rooftop is fantastic.
Novērtēts 19 augusts 2016

Kheng no Singapūra
Biznesa ceļotājs
Luksusa numurs
Uzturējās2 naktis 2016. gada augusts
Attitude
There is no queuing pattern or system. Counter adviser simply take whoever walks in or cut in front. Front desk is not polite. I'm a customer, I don't owe the hotel anything or the staff!
Novērtēts 14 augusts 2016

Jayesh no Apvienotā Karaliste
Ģimene ar vecākiem bērniem
Luksusa numurs
Uzturējās7 naktis 2016. gada jūlijs
Nice hotel and good location
A nice hotel and well connected. The staff we encountered were friendly and willing to help.
Novērtēts 09 augusts 2016

Sungwook no Dienvidkoreja
Biznesa ceļotājs
Liela izmēra istaba
Uzturējās2 naktis 2016. gada augusts
excellent
very good trouble
Novērtēts 08 augusts 2016

YIRU no Taivāna
Pāris
Premier numurs
Uzturējās vienu nakti 2016. gada jūlijs
the concierge is terrible
Originally we were supposed to have a good stay, but it was all ruined by the inattentive and terrible concierge service next to the front desk. We bought food that requires refrigerator, we called first to inquire if the front desk could put the food in the fridge and they said yes. Then we gave our food to the concierge and remind them again that it has to be put in the fridge. When we return to the hotel ready to pick up our luggage and the food, we discovered that the food was hanged on our luggage outside the hotel, and everything got rotten. We were very angry since it's a waste of food (we could not eat it again after it's exposed in hot weather for so many hours) so we complained to the concierge manager. The manager distrusted us and treat us like we were lying. We were furious and disappointed about how Royal Garden Hotel treat its customer and reluctant to apologize when it's their staff's fault.
Novērtēts 29 jūlijs 2016

Ruo no Malaizija
Biznesa ceļotājs
Luksusa numurs
Uzturējās3 naktis 2016. gada jūlijs
Good location
Good location, expensive tho.
Novērtēts 27 jūlijs 2016

Riko no Japāna
Individuāls ceļotājs
Luksusa numurs
Uzturējās2 naktis 2016. gada jūlijs
It was nice staying here.
It was my third time staying at this hotel and I thought their survise skills were getting better than previous time.
Novērtēts 27 jūlijs 2016

Chiang no Honkonga
Pāris
Superior Queen or Twin Room with Smartphone
Uzturējās vienu nakti 2016. gada jūlijs
Comfortable
Appreciated they fulfill our requested.
Novērtēts 26 jūlijs 2016


1

Izvēlieties lojalitātes programmu

Lapas augšpusē, klikšķiniet uz PointsMAX, lai varat redzēt daudz populāru lidsabiedrību un izvēlēties lojalitātes programmu.

2

Izvēlieties numuru ar punktiem

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Nopelnīt līdz pat 4900 punktiem

Jebkurš pieejamais numurs parādīs punktu skaitu, ko varat uzkrāt, rezervējot šo numuru.

3

Pierakstieties sistēmā un uzkrājiet punktus!

  • Programmas biedra ID
  • Es neapmetīšos viesnīcā. Rezervāciju veicu citai personai.

Norādiet biedra ID Jūsu izvēlētajai programmai rezervēšanas laikā. Jūs uzkrāsiet punktu summu, kas būs redzama rezervējot pēc tam, kad iziesiet no sistēmas. Tas ir tik vienkārši!

Sāciet šeit un izvēlieties iemīļotāko programmu: